Sunday, May 22, 2011

last day klinikal sesi jan 2011 (sem 5)

ari ini dalam sejarah!

hari ini merupakan last day klinikal yg bertempat di male surgical ward.. ntah apa yg x kena sampai aku kena marah gila2. sakit tahap gaban jo. depan2 orang kenak teriak n kena kasi malu.. :( bengkak mataku smpi macam mau demam. mujurlah ada kekasih hati menjadi penyelamat untuk mengubati kesedihan yang dialami..pergh! macam ayat dalam novel suda..:p tapi, syukur alhamdulliah dia lebih dan sangat2 memahami.. thanx darl. so, esok start da kokum d kolej. hopely x pakai uniform lagi. penat da pakai uniform ketat tu. ngak! maksudnya kena author la pulak uniform nanti balik kg. semua orang tengah busy wat preparation untuk hari bersejarah on this 27th n 30th may 2011. really cant wait the time.. xoxo! mau wat pengakuan ne..

1. pecah rekod aku nangis kaw2 time klinikal after kejadian 2010 d female medical ward oleh CI.
2. tapi aku happy sap dia ada.. thanx darl.. :)
3. nda mau mandi selama 4 hari berturut2.. ntah macam mn la wanginya nanti lepas 4 ari x mandi.
nda sabar mau kasi bau ma dia! haha! dia tahan ka nda..ngeeeee... kalau dia tahan maknanya he's the guy.. jeng3.. penantian yg menyeronokkan..
4. walaupun sakit, tapi itu x mematahkan semangat aku tuk buat yg terbaik tuk patient2 aku. yeah! chaiyo2!
5. last but not least.. aku sayang family aku,kawan2 aku n paling penting.. aku sayang dia! ya! aku sayang dia! aku bersyukur dipertemukan dengan dia.. tuhan panjangkan la jodoh kami.. AMIN.

happy sunday. thanx 4 reading. cheaaarrssssss! wasalam.

No comments: