Wednesday, April 27, 2011

separa sedar

semakin hari semakin binggung dengan life sendiri. dimana letaknya kebahagiaan yang dicari-cari selama ini. dugaan dan cabaran dan kesabaran yang dimiliki tidak pernah terhenti walaupun sedetik. sampai bila akan bertahan.. sedih, pahit, manis kehidupan walaupun hidup setahun jagung cukup terasa pedihnya. fuh! susah jugak mau membina ayat + bermadah bahasa. patut la SPM bm cukup2 makan jak itupun dengan ehsan yang diberikan mama n keluarga yang lain. terima kasih SAYANG.. kasih sayang yang diberikan walaupun kadang kala di salah tafsir tidak pernah putus membuatkan diri terasa bahagia. buat yang dikasihi.. kenapa bha kita begini ni..kenapa dikau tidak pernah menghargai n berterima kasih? kenapa? atau mungkin memang betul dikau ni x paham2 bahasa? arrghhhh! malas lah sudah.. peduli la..

AKU MAU LIFE BBHA..

- aku mau hidup happy2 jak
- aku mau ketawa kuat2 smpi kuar air mata.
- aku mau shopping banyak2
- aku mau travelling jauh2.
- aku mau ada rumah yang cantik.
- aku mau ada keta sendiri yang aku ble wat pa jak yang aku mau.
- aku mau mama happy, senang, gembira n buat dia rasa bngga yang aku ni anak dia.
- aku mau wat semua orang gembira.
- aku mau makan banyak2 tapi nda gemuk.
- aku mau ada DSLR yang ble tangkap pic cantik2, bila2 sak aku mau.
- aku mau ada iphone yang paling latest.
- aku mau.......... mau.........boipren/bakal laki aku hensem+baik+paham aku.
- aku mau jadi cantik macam vanessa hudsen.

MALAR LA MAU SEJA! demanding lagi tuh..haha!

bai.

No comments: